Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Par

Publicerad 2014-09-09 07:54:54 i Allmänt,

Idag ska jag dra till Karlstad. Få se om solen skiner..
Där har jag två parcyklar som väntar, hela familjen ska få plats. Drömde inatt att jag var på smällen!? :O Tror nog att två är vad jag mäktar med, hihi. 



Barnens dags festligheterna ihelgen var uppskattade av många, så himla kul. 

Hösten har mycket skoj att erbjuda med presentkort som ska nyttjas gällande sminkkurs, hamam och konstflyg. Jag ska försöka att uppdatera Er lite tätare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela