Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Senaste nytt

Publicerad 2013-10-03 12:52:44 i Familj,

Hej på Er
Jag har helt slutat att skriva. Det har varit mycket på ändå. Men när jag såg att sista inlägget var inlagt före midsommar fick jag lov att klämma till med en lite uppdatering.

Har gått in i vecka 37. Magen är STOR och rund, jag har gått upp 12 kilo och det mesta sitter i babyn och i fötterna i vanlig ordning. Jag börjar få tendens till elefantben (igen) och det är lite svårt att röra tårna.

Nästa vecka jobbar jag min sista vecka och därefter går jag hem på föräldraledighet. Få se om Ida ska var på förskolan 15 timmar per vecka eller om vi tar ledigt helt och hållet. Vore väl trist för henne att vara hemma helt med höggravid mamma som varken kan sitta, stå eller gå.

Ikväll blir det i alla fall skymningspromenad i stilla mak. Ifall någon vill med menar jag.............. Nu åter till arbetet för än är det arbetsdagar kvar som sagt.

P.s längtar efter att se vad det kommer ut för liten krabat/krabata

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela