Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

11 kg kvar till MÅLVIKT!!

Publicerad 2013-11-25 16:39:18 i Allmänt,

Resan går mot sitt slut. Jag börjar våga tro. Tro att jag ANN ELISABETH BERGSTRÖM kan bli normalviktig! Känns nästan overkligt. Vad ska jag sen ha för dröm? Vad ska jag sen önska när det är stjärnfall? Ja nu ska jag inte ropa hej förrän jag hoppat över ån efter vatten, eller hur det nu är. Bara jag läkt ihop så ska jag börja träna... Får tyvärr inte springa förrän efter 6 (!?!!?) månader efter förlossningen. Wtf, jag vill springa NU!! Någon som har erfarenhet av detta?? Bm säger att det jan bli urinläckage och det låter inte så lockande..... Hon vet hur hon ska få en tjockis att ligga kvar på sofflocket ;-P

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2013-11-29 07:56:24

Jag lovar, det är värt att vänta med hårdträningen tills dess att kroppen läkt ihop! Jag har precis börjat komma igång och E är snart 7 mån. Tips: kniiiiipträning i väntan på :)
Ett annat tips som jag gått efter: hemsidan sparkimagen.se. En hemsida om träningen under och efter grav/förloss. Tumme upp på den!

Svar: Jag väntar. Joggade lite lätt här om dagen och kände att jag tappat all kondis, snyft. Men det är också lite av utmaningen att få börja jobba upp den igen och bli bättre tränad än någonsin, lagom till 40-års dagen. Kan inte bärga mig. Ang kniipträningen, ujujuj det går dåligt med den, men jag ska tänka på det och titta in på hemsidan du föreslog Kristin. Kram på dig <3
Ann Bergström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela