Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Ultraljud 1

Publicerad 2013-03-23 08:32:25 i Familj,

Så har jag varit i Falun på IVF kliniken för det första ultraljudet. Det såg bra ut, hen växer precis som han ska. Är inne i vecka 10 i morgon så det börjar närma sig ett tryggare skede. Det går fort vill jag mena, inte som när Ida skulle komma. Höll på skriva första graviditeten men med tanke på att det är min femte graviditet så blir det lätt så att jag blandar ihop dem. Räknar ju ändå Ida som första med tanke på slutresultatet.

Just nu står hon och hoppar studsmatta. Tänk att det kan vara såå roligt. Idag får vi celebert besök av kompisen Elin, 11 år. Vi ska påskbaka, plocka ris och pynta mm. En liten vända till svärmor för påskbestyr kan nog också hinnas med.


Visst är det undbart med vår!! Härliga tider, snart är det bart, varmgrader och läge för mindre ved och mindre kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela