Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Fortfarande lite krasslig

Publicerad 2013-02-19 17:58:39 i Resor,

Jag är fortfarande sårig i halsen, hostig och lite hängig. Den här influensan eller förkylningen var ju horribel. Men vad gör väl det när det snart är helg (optiminst javisst). I helgen bär det iväg på weekendtjejresa med Anki och Elin. Kosan styr vi mot Örebro och leklandet, IKEA, smarrig mat och tjejmys. Stackars Roine, han får vara ensam hemma... Skrev jag att det är Europas största lekland, 7000 kvadratmeter att leka på. Så himla skoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela