Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Boka resa

Publicerad 2013-02-28 17:24:13 i Resor,

Jag är previligerad. Som har fina vänner och som har möljighet att se mig om i världen.

Ikväll ska det bokas resa till underbara Aix En Provance för besök hos Maria. Ska bli sååå himla kul, underbart, roligt, himmelskt, otroligt. Fyra vårdagar i Frankrike med goda vänner. Flyget tur och retur kostar cirka 850:- Låter det inte för bra för att vara sant. Visserliger med Ryan Air men jag har flugit med dem förr och det har inte varit något att klaga på. Det gäller att tänka på att man får det man betalar för och jag är nöjd om jag tar mig fram och åter helskinnad. Jag kan knappast bärga mig. Detta blir i slutet av april. I slutet av maj bär det av till Rhodos. Sen jobbar jag en vecka och sen blir det härlig hemma semester. Framtiden ser ljus ut.

Sen har vi en underbar höst att se fram emot men den låter vi vänta eller hur...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela