Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Hjälpreda

Publicerad 2012-05-16 18:40:12 i Allmänt,

Gissa om jag har en riktigt duktig hjälpreda som älskar att baka?? Hon är inte ett dugg oskyldig här heller, eller hur?


Ser ni förresten vilka gröna fingrar jag har? Det är tomatplanta, oregano, timjan, basilika mm mm... Allt utom tomatplantan är köpt på Konsum men det talar vi tyst om! =P

Hur fin tror Ni Snuttan var om munnen när hon provsmakat smeten färdig? Ungefär så här tror jag att ni gissade;

vilket uppenbarligen var helt korrekt.

Trevlig "suttonde may" på Er!! =)

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2012-05-19 15:21:37

Åh vilken sötnos! Man vill ju nästa äta upp henne va go hon är;)Och stora damen har hon ju blivit med, shit vad fort det går!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela