Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Long time no seen

Publicerad 2012-03-06 18:12:45 i Allmänt,

Det finns ingen bra ursäkt, jag suger på att blogga regelbundet numer.....

Men iallafall:
Jag har börjat jobba igen och det går rätt bra må jag säga. Nu har jag jobbat torsdag, måndag och tisdag så det har gått tre hela dagar och en ledig fredag redan. Idag hann jag med lite vattengympa på lunchen också, vilket trevligt initiativ.

Det bästa beskedet idag är att Ida har en plats på MOSSEBO från den 16/4!! Skönt att slippa åka fram och tillbaka till Dala-Järna flera gånger per dag. Fast det är absolut inget fel på stället, det är bara att det ligger lite udda placerat utifrån vår bostad och mitt jobb.

Idag fick jag också brev från FRANKRIKE! Det var en gammal man som jag träffade där (en bekant till Maria som fyllde 70-nångting när jag var där och vi bjöd honom på födelsedagsmiddag) som skickade två vykort via Maria Stam. Åh hur jag längtar tillbaka nu när jag såg de vackra korten. Tänk om jag kunde åka ner en weekend i vår, mmmmmmm vad härligt. Möta våren i Provance, det låter väl det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela