Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

FAMILJERALLY 2012

Publicerad 2012-03-27 18:55:57 i Allmänt,

Det blev en lyckad tillställning tycker jag och fler med mig. Det hela började vid flottaren, start och station 1. Varje chaufför fick visa körkort, varningstriangel och säga sitt registreringsnummer på bilen.

Station 2: hitta varsitt påskägg i Westlingsskogen innehållande godis och ett uppdrag till staiton 3.

Station 3: Olika uppdrag på Folkets Hus där det var Loppis. Som tex få en kommunarbetare att göra en grimas. Hitta en chockrosa sak som är till salu. Hitta en man som har storlek 44 i skostorlek och fota skon. Alla uppdrag kräver fotobevis.

Station 4: Bodycote. Memoryspel

5: Hulåns snickeri. Gå baklänges och blunda motsvarande 10 av Anns långa steg.


Station 6: Myrbacka (men då var vi jag och Ida så hungriga) att vi muntligen sa uppdraget: att rita en bil. Och sen drog vi vidare till

Station 7: Snöån. Där stod mat på programmet. Alla lag fick varsitt uppdrag.
1. Laga en grönsaks och kycklingwok


2. Fixa efterrätten, chokladbollar


3. Baka tunnbröd


4. Duka


5. Göra upp en eld - Fixa Roine så klart =)

6. Grilla korv


Station 8 - Åttingen i Uppsälje. Slangbelletävling

Station 9 - Rutån. Boxboll i 1 minut. Alla klarade grenen!! =)  

Mål: Bilprovningen. Röstningstävling på de tecknade bilarna. 

Det känns som om jag har glömt en station............ Tur jag inte var med i tävlingen där vi skulle klara MEMORY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela