Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Vackraste dottern 2 bast

Publicerad 2012-07-31 20:32:49 i Allmänt,

Igår var det en stor händelse i byn. Vackraste lilla söt Ida fyllde 2 år. Vi hade tvåårskalas i dagarna 2 också.

Hon fick mängder av paket, bl.a en hund (mjukisdjur), skärp, t-shirt, tunika, badleksaker, skor, bollar, sandlådesaker, docka, papper och kritor, keps, plocklåda, trädgårdsredskap i fin väska, tingelingklänning med bjällror, Rubensbarn docka, silverhalsband, mugg med sugrör, instrument, handduk, duplo, förkläde mm.

Hon har blivit så stor, våran lilla baby som nu är en liten tjej.

Ett 2-års kalas kräver sin smörgåstårta


 
Eller rättare sagt så blev det tre smörgåstårtor. Det gällde att vara garderad och det gick rätt så jämt upp. Men nu har jag ätit det i dagarna tre så jag känner mig rätt mättad på den sortens mat på ett tag iallafall.

Först på kalas var bästisarna Elin och Anki


Tingelingklänningen åkte på nästan direkt och de små bjällrorna plingade så käckt vid varje rörelse. Långholen har fått en egen liten Tingeling.

Finklänning eller inte, sandlådan är favoritplatsen på jorden och klänningen är fortfarande hel och ren för er som undrar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela