Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Helgen som gått

Publicerad 2012-01-22 14:20:00 i Allmänt,

Så är det söndag igen. Det är alltså en vecka sedan jag var på boxningen igen för första gången på över ett år. Det kändes dagen/dagarna efter vill jag lova. Som alltid var det kul iallafall (fast jobbigt).

Idag har jag fått halsont och lite feber så det blir en lugn hemmakväll med en något varm Ida. Just nu sover hon middag och jag surfra runt bland amerikanska sidor och drömmer mig bort. Kollar också på priser till sådana saker som vi ska ut på, så jag kan föra in dem i min kalkyl =)


Så här ser rummet ut på "vårt hotell" i Seattle!!

Vardagsrummet....


och poolen................

Synd bara att den inte låg utomhus, men man får vara glad för att det finns en. Jag vet iallafall en som kommer att älska den: IDA!!

Igår blev jag och Ida bjudna på middag. Supergott och supertrevligt. Tack Anna och c/o.

Något mindre trevligt är de här sk döva som knackar dörr i hela kommunen och vill sälja masonitälgar med färg på............ tack och lov var vi ute på promenad när de invaderade Långholen. Vill jag köpa något så åker jag till en affär och köper det alternativt hittar det på nätet! Det samma svar får alla rackarns telefonförsäljare som ringer i tid och otid, gärna i 20-tiden på kvällen. Trots att jag har nix-telefoni. Men när jag tar upp det så är de snabba att avsluta samtalet.

Nu ska jag googla vidare och hitta priser på baseballmatchen vi ska se.

Click here to find out more!

Good bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela