Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Gravid

Publicerad 2012-01-08 22:22:13 i Allmänt,

Nja inte jag, än.... Utan en bekant! Läste hennes blogg idag och där berättae hon att hon efter två missfall har blivit gravid igen och är nu i 12:e veckan! Jag får en stor glädjeklump i bröstet för deras skull. Hon beskriver den oro hon känner och jag får en deja vu! Varje dag som gick var jag orolig och det var först då jag hamnade på lasarettet pga misstänkt havandeskapsförgiftning som jag blev lite mer lugn, konstigt nog. Men då hade jag hjälpen i huset så att säga. Sen är det ju självklart att det var långtråkigt, men det är en annan historia. Ujujuj, nästa gång ska jag försöka att inte oroa mig så mycket. Lycka till med graviditeten och Er framtida dansbandsbaby min vän F. :D

Kommentarer

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-01-11 17:51:33

Tack Ann!

Och ja - du om någon vet vad denna oro innebär.....

Men vi får ta en dag i taget och hoppas på det bästa!



Och du. Stort stort grattis till din viktnedgång. Förstår att det känns underbart!!



Kramar!!

/// F

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela