Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Bil

Publicerad 2012-01-27 20:26:51 i Allmänt,

Idag har jag och kära mor varit till Borlänge. Vi hämtade en del till Ch på Volvo och passade då på att gå in och kolla på begagnade och nya personbilar. *Fastnade inte helt oväntat för en Volvo XC90. Vill HAAAA!!

Sen blev det lite shopping på kuppan med betoning på lite. Men en randig tröja blev det och några armband till Ida, en brandstege åt oss som sover på andra våningen (det var väl dags nu när vi har bott här i 11 år). Sen handlade vi mat på Willys, hamburgare åt dom där hemma på Donken och sen drog vi hemåt.

Nu ska jag surfa på Blocket och leta bil. Volvo, volvo: jag vill ha en volvo!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela