Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

TJOHO eller..........

Publicerad 2012-02-10 21:58:47 i Allmänt,

Nu ni, nu sover prinsessan i egen säng.

I egen stor säng.

I hög- och lågsängen, fast självklart i den nedre.

Det känns tomt.

Undrar om hon inte vaknar snart.............. och vill till mamma.

Stackarn, ligga där själv.

I eget rum.

Hon är stor nu, mammas underbara lilla Skrutta.

Nu åker spjälsängen ut!

Tills nästa förhoppningsvis vill komma till oss <3

Sen

Snart

Då börjar vi om

Eller inom kort kanske hon vaknar och längtar...........

- Mammi

Då kommer jag att vara där, nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela