Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

GBP snack

Publicerad 2012-02-15 12:52:45 i Gastric Bypass,

Istället för att rabbla siffror och så där så har jag nu istället tänkt att använda mig av en tabell med tidigare och aktuell vikt, ja för Er som är intresserade. Inför min GBP-operation googlade jag och surfade runt på många hemsidor och bloggar och lusläste allt av värde. Då tyckte jag att vikttabellerna var mest intressanta. I forsättningen kommer jag att rapportera i tabellform vad den aktuella vikten är den första onsdagen i månaden. Jag hoppas att jag kommit ner till 89 kg den 1/8 2012!! Det är alltså 7,8 kg kvar... och 5 månader. Därför bör jag skärpa till mig gällande vätskan som jag fuskar JÄTTEMYCKET med och öka på motionen.

JULI (inskr 23/7) 120,3  
AUG (börjar m diet) 118,7 1,6
SEPTEMBER 108,7 11,6
OKTOBER 105,7 14,6
NOVEMBER 102,9 17,4
DECEMBER 99,8 20,5
JANUARI 97,8 22,5
FEBRUARI 96,8 23,5

Nu börjar jag ju jobba den 1/3 och då har jag tänkt att jag ska delta i vattengymnastiken som är på tisdagar under lunchtid och sedan lunchsimma varje fredag. Utöver det kör jag på med boxning varje söndag och vanliga promenader. När det blir bart ute ska jag börja jogga inför vårruset som jag och en till opererad tjej ska delta i.

Hoppas också hinna med någon mer skidtur innan snön smälter bort helt.

Faktiskt så ska jag åka ut och ta en långtur redan NU!!
Det gäller att passa på innan gubben drar till Norge om ett par timmar.................... då är det jag och stumpan i 7 dygn och då kan vi på vår höjd dra till med några promenader och pulkaåkning.

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2012-02-16 07:34:47

Du är så duktig Ann! Du har ett sånt jävlarannamma, vilket är många få förunnat! Kör på, det kommer gå som en härlig jive!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela