Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Före och efterbilder

Publicerad 2012-02-23 18:41:12 i Gastric Bypass,



2006                                                                       2012

Samma jacka, samma vinflaska, -40 kg!!

Jackan fick jag den dagen kortet från 2006 togs, det var den dagen jag tog examen från Sociala omsorgsprogrammet i Falun. Jag fick en bubbelvinare av mamma och Christer och den har jag lagrat i alla dessa år. Då passade jackan precis, idag går den 1½ varv runt min lekamen vilket på ett sätt är  trist eftersom jag fått den av mamma vid detta högtidliga tillfällen men på det andra sättet är det ju bara TOPPEN!!!



Nedan har ni mig och Viktor, så kortet borde ha tagits 2004 ...



Big mama jama......

Det här kortet togs i förra veckan, av mig själv ute i skidspåret: mäkta stolt ska ni veta =) =)



BB finalen 2000                                                      Melodifestivalen 2012

Det var allt för nu gott folk.

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-02-23 21:18:32

Va kul med lite före-efter bilder! Vad ska man säga? Duktiga du!!!

Postat av: Kristin

Publicerad 2012-02-24 08:09:28

Åh va kul för dig!! Häftigt!

Postat av: Ann

Publicerad 2012-02-24 10:03:26

Ja det är häftigt. Jag tror ju inte att det har gjort så stor skillnad men det blev tydligt när jag hittade bilderna från "förr". Fast nu gäller det att kavla upp ärmarna för de resterande 20 kilona som är kvar, yeay!! Bring it on!!

Postat av: Kristin

Publicerad 2012-02-27 13:13:25

Det fixar du lätt! Med din envishet och beslutsamhet så finns inga tvivel på annat! Kör hårt!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-01 22:20:55

Gosse va häftigt att se dessa bilder för jämförelse. Vilken skillnad! Åh du är så duktig som kämpar på, snygging ;) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela