Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Alla <3s dag

Publicerad 2012-02-14 08:38:06 i Allmänt,

Happy Valentines day på Er!! Detta härliga amerikanska påfund. Själv sitter jag här vid datorn och drömmer mig bort, funderar på vad Roine har köpt till sin fru.... Ska jag vara ärlig så städade han huset igår när jag och Ida besökte Anna, Gerda och Birgit och det är jag mer än nöjd med.

Har ni gjort något extra för någon då? Själv köpte jag gelehjärtan åt min Darling, han fick dom i lördags och de är redan slut, jag och Ida åt upp de flesta. Så kan det gå....

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-02-14 12:39:22

Jag köpte en ask geléhjärtan och en ny sopskyffel till oss här hemma, det är vi värda!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela