Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Å det är mååååndag morgon

Publicerad 2012-02-06 09:46:02 i Allmänt,

Så var det dax för en ny vecka; en Roine är hemmavecka. Och Ann ska börja jobba, en liten smygstart på 1,5 dagar. Det är väl alldeles lagom. Och jobbet handlar ju dessutom om det jag gillar allra mest; datasystemet: mums. På agendan idag står; En tur till Falun för att hämta upp en 2 dagar färsk babyflicka vid namn Prechious (eller hur man nu stavar till det). Hon ska få en liten present; en brun sametsklänning, ursöt om jag får säja det själv. Ja något mer på dagordningen förutom lite införskaffande av babyartiklar på vägen hem finns inte. En soft dag med andra ord. Ojojoj vad jag kommer att bli babysugen, fast det är jag ju redan. Synd att allt måste ta så himla lång tid bara.

Vad förvarar ni i ert skafferi? Det här har vi i vårat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela