Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

uppdatering

Publicerad 2012-08-26 06:25:09 i Allmänt,

Hej
Forstar att ni tycker det ar langt mellan uppdateringarna men vi har ju fullt upp over here. Igar var vi till ett berg< Mt Helen, dar vi akte helikopter in i en krater, i en aktiv vulkan> det ni!! Sen akte vi till USAs storsta butik for jakt och fiske. Det fanns en hel vaning med bossor och pikadoller sa ni kan val tanka er att det fanns en kille som befann sig i paradiset. Det blev kepor, tshirts, termosmuggar och jaktkangor for hela slanten. For ovrigt har vi gjort en hel del anna shopping, sarskilt med tanke pa att vi bor 2 minuters promenad fran Seattles storsta shoppingcenter. Behover inforskaffa fler vaskor innan vi kan ta oss hem. ar det nagon som vet om man far checka in en barnbilstol som bagage eller ar det specialbagage med extra kostnader??

Idag sprang jag maran, 10 kilometer pa tiden 1 timme och 14 minuter. Jag var verkligen nojd, sarskilt med tanke p[ att banan var ganska kuperad. Efterat gjorde vi stan, eller en liten del av den. Akte amfibiebuss/bat vilket var en valdigt speciell guidad tur.

Ida ar en liten angel. Hon ar sa duktig pa var resa att jag blir alldeles rord. Min lilla prinsessa. Hon kan allt och klagar mycket sallan. Det som ar jobbigt ar att hon nastan inte ater nagon mat. Valling och godis ar det hon vill ha. Hoppas att det blir battre.

Nu ikvall ar et en reuinion har pa hotellet. Class of 62. Med cheerleadersgrejemojer och allt amerikanskt ni kan tanka er.

Imorgon ska vi ha slakttraff. De har lagt ner mycket moda och besvar tills vi ska komma har vi fatt veta. Det ska bli riktigt spannande.

Bilen vi har hyrt ar en riktig parla. En Toyota buss, automat som gar som skottet.

Det har blev en lite torr uppdatering utan bilder och allt, men jag kommer tyvarr inte kunna ladda upp nagra bilder under vistelsen har utan far lagga till dem nar jag kommit hem.

Hoppas ni har overseende over de missade prickarna over a a och o... Ha det gott mina vanner, jag skriver snart igen.

Kommentarer

Postat av: powerpiff

Publicerad 2012-08-26 09:32:33

Vad skoj att eran dotter är så duktig, :) Samt vad duktig du vart på att springa skit bra tid jue :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela