Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Förkylning och elände

Publicerad 2012-08-09 20:21:53 i Gastric Bypass,

Jaha så blev det lite feber igen då... ganska lite ska jag erkänna men det KÄNNS!! =)

Jag planerar för vår stundande utlandsresa till staterna. Det är mycket pappersarbete för att få in 12 reslustna Berglundare/Bergströmare over there. Kokböckerna är då klara och dlmått är inköpta från IKEA så jag är rätt nöjd.

Vad har hänt annars då kanske någon undrar... Tja kalas x 3 på lika många veckor. Tjejträff på Selins vilket var fantastiskt roligt. Att vi fortfarande håller kontakten är så underbart och extra roligt var att Filippa var med i år. Några av oss beslöt oss för att gå på flygfest i helgen också men på söndagen backade jag på det. Nu är jag pigg och så igen så vi får väl se vad som händer. Bara snuvan ville ge sig.

Solen förärade oss med ett besök idag också. Humöret blir genaste mycket bättre, håller ni inte med?

Lite bilder till Er mina kära läsare:



Ida <3


Angående min aktuella vikt så har jag kommit ner till 90 kilo. Inväntar med spänning det ögonblick då vågen stannar på 89,nånting. Det är så fantastikst. Tänk Er bara att jag var på tivoli och åkte både barnkaruseller med min dotter utan problem samt kan glida ner i vilken karusell som helst utan att sitta som i ett skruvstäd där fläsket jäser över. Det är glädje det!! Inte för att ni smalisar kan tänka er in i det, ni bara tror att ni kan förstå ;-)

Kärlek till Er

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2012-08-10 07:18:15

Du är så jävulskt BRA Ann! Keep going strong! Det är så roligt att läsa att dina mål uppfylls:)Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela