Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Vägning 4 veckor efter operation

Publicerad 2011-09-21 08:44:50 i Gastric Bypass,

Dagens vikt; 107,2. Total viktminskning; 11,5 kg!! Det går inte så snabbt som jag först trodde men jag är jättenöjd med det som försvinner. 11.5 kg bort på 6 veckor, kan jag begära mer, nää!! Mina gamla jeans o byxor är nu för stora! En del har hamnat i Erikshjälpens lådor och en del har jag andra planer för.. Mina största jeans sparar jag för att ha som skräckexempel :-) Tänkte ha dem igen när båda mina ben går i ena byxbenet, fota och lägga ut här på bloggen så ni får bildbevis ;-) Hur går det då? Jo, det går bra. Illamåendet har minskat och det obehag jag har är när jag försöker att dricka vatten, vilket resulterar i att jag får i mig för lite vatten, ska jobba på det fr.o.m idag! Jag har inte ont, äter allt mer "vanlig" mat OM den går att finfördela. Det är några veckor kvar på purekosten men jag äter inte direkt bara puré längre. Men det funkar. Om jag nu kommer igång med mer motion och vatten så blir det här jättebra. Ångrar inte mig, inte en sekund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela