Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Underbart

Publicerad 2011-09-14 21:26:02 i Allmänt,

Vilket underbart liv jag har!! Idag har jag och Ida fikat m mina kollegor, stylat Ailie, varit på musiklekis. Sen väntade vi, väntade och åter väntade på babysim.... I mkt god tid åkte vi till Äppelbo, hann säga hej till Veronica J och sen var det dax!! Idas kläder åkte av och då....... Då insåg jag att min baddräkt låg hemma. På med kläderna och hem igen. Men men vad är ett dopp i 34 gradig pool??? Kanske helt underbart, vi gör ett nytt försök igen nästa vecka. Hur kommer det sig att jag är så himla disträ? Rätt svar belönas med ett Nobelpris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela