Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Puts väck/facksnack

Publicerad 2011-09-07 21:27:22 i Allmänt,

Nu är aggrafferna ett minne blott!! Kändes inte ett dugg (tyst grannen). Okej då det var nån liten rackare som hade växt ihop med min lever, ajajaj. Men nu är de borta. Jag kan snart sova på mage igen!! :-D Idag har jag varit på lunchmöte. Mitt fackförbund bjöd. SKTF som bytt namn till VISION. De har en kampanj för att värva nya medlemmar, de 6 första månaderna gratis! Men vi som redan är med får glatt pröjsa ordinarie pris. Men vi fick en dagens lunch idag, en kaffekopp, ett nyckelband, 9 chokladbitar. Sen vann jag en sportdrycksflaska och en tianlott (nit). Dessutom fick jag 4 biljetter till Furuvik m fri entré, åkband och uppträdande av Petter o September. Dessa fick ja skänka till goda vänner eftersom jag var nyoperad då eventet ägde rum. Sen bjöd SKTF på fest i Ludvika med transport men den festen hoppar jag över. Inte illa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela