Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Livets små twist n´turns....

Publicerad 2011-09-16 20:26:49 i Allmänt,

Har ni sett på program som typ Robinson? De har sådan här twists med för att göra det hela lite mer klurigt och intressant att se på. Mitt liv är fyllt med sådana twists och senast idag dök en upp. Jag kan inte berätta om den än, men rätta mig om jag har fel: ni har nu blivit lite nyfikna och får fler än en tanke om vad det kan gälla.

Tänk att livet aldrig kan vara enkelt utan fyllt av val! Ska jag eller ska jag inte? Fördelar vägs mot nackdelar, fram och tillbaka, tillbax och fram igen. Hoppa ut i det okända eller stanna kvar på den trygga klippsatsen där allt är som det brukar??? Det är frågan det!!

Nu ska jag ägna mig åt en annan syssla som också kan innehålla lite twist ´n turns ibland, d.v.s betala räkningar!!
Ha en underbar fredagkväll, och NI: jag åt en mjuk variant av tacos idag!! Mumma!!! (köttfärs, vitlökscremefraish, tomat och annans, och magen protesterade inte alls utan sa tack och bock).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela