Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Viktigt

Publicerad 2011-11-13 16:57:26 i Allmänt,

På viktfronten intet nytt. Jag står still!! Det är ju skittråkigt. Det behövs nog lite mer vattendrickning och mer motion så bör det röra på sig mera. Nu ska jag försöka mer än tidigare till veckan som kommer.


Jag är ju sååå nära tvåsiffrig vikt, men det vill sig INTE!! Ska jag aldrig få bli en lättviktare? =)


Ni som följer bloggen kanske såg förra inlägget där jag efterlyser lite att göra i mitt liv! Någon anammade detta eller så var det en slump men nu har jag en grej på gång! En jätterolig grej. Få se om det blir av, då ska ni få höra om det, men tills vidare förblir det en hemlis ;-)


Veckan som kommer händer följande:
Måndag: Hjälpa en person att skriva ett brev

Tisdag: följa med en vän på en resa

Onsdag: Musiklekis på frälsningsarmén eller Nås missionshus
 
Torsdag: Invänta "tatta" (pappa)
Fredag: Inget inplanerat

Lördag: servera på en begravning
Söndag:


Som ni ser så har jag ju huuur lugna veckor som helst. Jag borde komma igång med receptboken igen men det har blivit en liten paus just nu. Ida är inne i en period där hon testar oss OCH därmed även vårt tålamod.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela