Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Projekt välgörenhet

Publicerad 2011-11-16 12:15:37 i Allmänt,

Nu har projekt välgörenhet startat. Här ska slås in julklappar till de som inte har så mycket här i världen!! =) I´m happy!!

* Har du något till barn som du inte behöver, hör av dig till mig så kan det bli det en julklapp till någon som kommer att bli jätteglad.


p.s det behöver ju nödvändigtvis inte vara en cykel, men jag tyckte att bilden var så rolig att jag inte kunde låta bli att lägga in den!! =) ;-) Eller öh, är det en CYKEL i det där paketet menar jag.... ?!?!?!

Trevlig onsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela