Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Alla-helgona-helg

Publicerad 2011-11-06 15:33:18 i Allmänt,

Det betyder tända ljus på mormors grav, vilket vi gjorde igår. 5 eller 6 ljus på en och samma grav så det var trångt men det visar på att hon var världens bästa; jajamensan!!

Jag har fått kontakt med våra släktingar i Seattle, USA och nästa år så bär det iväg dit på visit. Vi är en hel drös med Berglundare och ingifta som ska iväg, kommer ju att bli hur kul som helst. Ida måste öva lite på uttalet innan det är dax, sen är det klart för takeoff.

Förutom att min handled är kass (låser sig i vissa lägen nattetid så jag måste ruska till den för att lederna ska vara synkade) så har jag inget spännande att berätta här på bloggen idag. Det händer inte så mycket nytt efter tre innedagar med sjuk Ida, så vi får vänta och se vad nästa vecka har för spännande med sig.

Ha en lovely söndagseftermiddag, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela