Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Tjejsimmet

Publicerad 2011-07-09 11:53:42 i Allmänt,

Idag är det dax att simma tjejsimmet, jag gissar att jag får en tid på 35 minuter.... hoppas inte längre iaf. Som uppvärmning har jag städat huset och nu forsar svetten så varm är jag må ni tro. Imorgon ska jag simma Vansbrosimningen, 3 km, och det är 7:e gången varför jag då kommer att få blå älvarnas band. Starten går kl. 11,15 och som uppvärmning till den tävlingen tänkte jag gå på After swim beachparty ikväll ;-) Var sak har sin uppvärmning!!

Syftet med att städa hela huset var iofs att få det rent här hemma igen, men det största syftet var faktiskt att hitta mina bästa simglasögon... jag hittade två par värdelösa och ett cyklop! =( Kanske jag ska dra på mig cyklopet och bli nördstämplad, vore rätt kul... och så en luciakrona eller gummianka på huvudet!! Hmmm vart la jag superlimmet nu då.

För Er som väntar på uppdatering från Frankrike: det kommer. Jag ska faktiskt gå ner och hämta bilderna just nu och ladda över dom så får vi se om jag får fingrarna ur det där bestämda stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela