Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Tandsingen oxå

Publicerad 2011-07-17 21:45:43 i Allmänt,

Nu ni gott folk har det hänt; Idas första gadd beslöt sig efter lång startsträcka att komma ut. Tänk Er fem pers i ett hotellrum, klockan är tre på natten och tanden vill ut och det gör ONT!!! Lillskruttan hade så ont och grät så förskräckligt. Kusinen Rasmus vaknade o försökte trösta. Kusinen Viktor sov som en stock, men vaknade till sist och sa; Men Ann är det du som skriker??? Lite sömndrucken ja. Vi befann oss i Norrköping två dagar, hann med ett långt och trevligt besök på Kolmården. Alla fem var supernöjda. Utom jag när en liten miniapa hoppade upp på barnvagnen. Jag blev stel av skräck, sekunderna kändes som år, paniken steg, Ida visste inte. Om hon skulle skratta eller gråta. Jag kunde inte göra något utom att högt säga: TA BORT DEN!!!!!! Älskade Rasse fixade bort besten, öhö. På hemvägen hann vi med Toy's R Us två gånger och IKEA en gång. Barnen var jätteduktiga och mamma/moster är så stolt över alla tre. Nu är vi hemma igen. Imorgon fyller Roineponken 36 bast, vilket betyder att vi är lika gamla i ett par veckor!! Sen fyller ju skruttan ett om två veckor så det blir mycket kalas nu ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela