Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Hön hände nu då

Publicerad 2011-07-26 21:10:05 i Allmänt,

Imorgon är det dags för det årliga eventet: Irländs afton på Skansbackens pensionat!! Ska bli så superroligt så.... Partybussen kommer nog att bli rätt packad på avresa mot sydligare breddgrader.

Ida somnade tidigt idag, hon var faktiskt helt slut redan kl. 17:00, men fick vackert härda ut till 18:30! Få se när den lilla älskligen behagar att vakna imorgon bitti då? Kan gå hur som helst faktiskt.

Tro det eller ej men på lördag är det dags för ett hejdundrande 1 års kalas!!
Våra älskade lilla skrutta har redan hunnit bli 1 helt år, det var ju nyss Roine tillbringade sin semester med att skjutsa mig fram och åter till Falu las, eller hur?! Ni trogna bloggläsare måste hålla med om att det var nästan nyss jag skrev att jag åkte in, åkte hem, blev inskriven igen snyft snyft.... Känns som en evighet sen på ett sätt men som igår på ett annat sätt.

Alla ni som känner mig vet att jag gillar när det går snabbt, snabba beslut och snabba besked. Idag har jag mått jättebra för det har varit en sån snabbdag!!! I love, men mer om det senare, I promisse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela