Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

SJUK

Publicerad 2011-02-11 12:24:09 i Allmänt,

Stumpan är sjuk!!! Inatt hade hon nära nog 40 graders feber, var blossande röd om kinderna och varm som en kamin... skruttan!


I helgen kommer kusinen Jossan och ska bo över ett par nätter, så vi hoppas att Ida piggnar till och blir bättre snart. Hon vet om att Ida är sjuk så det sker helt på egen risk isamråd med hennes mamma, I promise!!! ;-)

Eftersom vi inte kan gå ut och äta med Elin och Anki som planerat så ska jag istället laga en grekisk pyttipanna som jag tiggt till mig recept på idag. Den innehåller klyftpotatis, marinerad fläskfilé, fetaost och massa mera smarrigheter.


I skrivande stund har jag lunch..... det är en magisk röst i mitt huvud som säger att jag ska gå till Kox in, men jag är starkare än rösten så jag ska låta bli!! Tror jag............... Vilken underbar affär, synd bara att det doftar så starkt (både där och om grejorna man ev. köper).
För Er som inte vet vad Kox in är för en affär, kolla in länken: http://www.koxin.com/

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-12 12:29:24

Det där såg smarrit ut.recept efterlyses

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-16 22:24:10

Skulle du kunna skicka receptet hitåt? ;)

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-02-17 16:42:36

Jag vill oxå få receptet!! Ser otroligt gött ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela