Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

REALISTATION VAR ORDET!!

Publicerad 2011-02-03 21:21:09 i Allmänt,

Och den rubriken skrämde nog bort varenda manlig bloggläsare, hihi. Så för Er damer tänkte jag berätta om den mest underbara tiden på året: d.v.s månaderna efter jul!! Först blir det en liten blygsam mellandagsrea som eskalerar till halva priset och sedan sensuella sensationella 75%.... Det finns ju underbarare tider, det vet väl jag också, men nog är det härligt att få en STOR kasse full med underbara kläder till vrakpriser!!

Min favoritaffär är för tillfället: KOX IN i Vansbro. Jag har denna vecka varit in två gånger och fyndat följande plagg:
      
Lilla Anna dress     En fin sommar     En spöket-Laban
i plysch                   klänning           klänning i plysch

    
Mysbyxa m Tummen      Labantröja

En Tummenklänning i ceris plysch!!

Allt ovan till ett pris av?
- Ta och gissa vet jag...............

Sen scrollar du ner och kollar in svaret!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Totalt: 325:-
7 plagg för 325:- vilket innebär ett snittpris på 46,50 per plagg! Kan det bli mycket billigare ens på Tradera eller i Ullared??

Det enda jag köpte för ordinarie pris var det här läckra "hucklet"

Det går väl inte att ta miste på att prinsessan blev lite fisförnäm för stunden ;-) Kläderna till var dock inte direkt passande till, men här provar vi bara passformen =)

Märket på hucklet:

Lilla Anna

Något annat som också måste ha varit svårt att inte förstå är att jag är lite "inne" på 70-80-tals figurer som TUMMEN, SPÖKET LABAN OCH LILLA ANNA och kläder i materialet plysch! Me laikie-laikie!!!

För Er som är rädda för att jag har köpt upp hela realagret kan jag bara säga: LUGN, det fanns något plagg kvar när vi lämnade butiken...

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-03 21:50:50

efter min handling idag så finns det fortfarande lite kvar ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-04 22:22:16

Gillar verkligen deras kläder. Har fått och köpt mycket kläder där, trots att jag inte bor i Vansbro. Kramis

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-02-09 11:21:29

Vilken *** tur att jag inte kom på den där rea´n tidigare (medans de fanns määäängder) Har nämnligen besökt den både igår o i förrgår :S Kom på att jag skulle varit dit idag oxå! :S hehe!

Postat av: Helena

Publicerad 2011-02-16 02:06:54

Det låter bra att du är så nöjd med vår rea Fru Bergström! Många av dina köp är mina favoriter... Mycket Söt modell förresten =) Det är bara att "Koxa" in framöver / Helena- koxin kullan

Postat av: vikltor

Publicerad 2011-02-16 16:36:36

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela