Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

KO-TÄVLING!!!

Publicerad 2011-02-16 19:45:29 i Allmänt,

Nu kunde jag inte hålla mig längre!! Idag blev det ett inköp till Ida, helt överraskande!! Vad bidde det denna gången då kanske ni undrar?

En gungko gjord av Teddykompaniet som kan användas som både gungko och åka på då det finns hjul på den, fanns till försäljning på Kox In (jag "råkade" sprungit över den då jag var in där och shoppade förra veckan och när vi inte hittade något åt Ida på Röros marknad så fick det bli denna pryl i present till prinsessan istället). Ida har mest ärvda leksaker så hon behövde få någon "egen" sak också ansåg hennes mor!!! =) Öh.................. 

Vad tyckte Ida om sin nya leksak då???
 
Ärligt talat så tror jag hon blev lite blyg för kossan!! 

På behörigt avstånd blev hon gladare och morskare.....
 

Inte undra på att Ida blev blyg; vi vet ju inte ens vad kossan heter??!!? Just därför kom vi osökt på en ny tävling för Er bloggläsare!!! 

Vad ska kossan heta?? Skriv namnförslag under detta inläggs kommentarer.
1:a pris är en TRISSLOTT!!

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2011-02-16 21:23:23

Jag tycker att kon Ska heta Bärta

Postat av: Roine

Publicerad 2011-02-16 21:28:18

Berta brakskit

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-16 22:30:20

Broka (Så hette väl Emils ko, och hans syster heter ju Ida hihi)

Postat av: Ann H

Publicerad 2011-02-17 12:24:45

Doris tycker jag hon ska heta. Hon ser ju helt klart ut som en Doris.

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-17 13:11:55

lilla mu,kanske

Postat av: Monica

Publicerad 2011-02-17 19:51:24

KossAnn kanske :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela