Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

DAN FÖRE DOPPARE´DAN

Publicerad 2011-02-14 21:26:40 i Allmänt,

Imorgon bär det av mot kyligare breddgrader och den norska staden RÖROS! Vi har fyra barn som ligger och sussar sött för tillfället: Ida, Viktor, Rasmus och Josefin och tre av fyra ska få följa med!! Sen har vi en lycklig mormor som ska stanna hemma med minstingen. Klockan 04:30 ringer våra alarm och 05:00 har vi tänkt ge oss av. En resa på 35 mil enkel väg åh vad kul det ska bli. Mer rapport får ni på onsdag med bilder från marknaden och förhoppningsvis en och annan häst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela