Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

3:e gången gilt, eller??

Publicerad 2011-02-09 20:39:27 i Allmänt,

Lisa, jag såg din kommentar om att du besökt Kox in flera gånger du med. Me too!!! Jag var jag in för 3:e gången på en vecka och undersökte än en gång deras 75%-iga reaställ. Idag blev det den här lilla jackan som ville följa med mig hem till lilla prinsessan.

125:- istället för 499.95 och den var ju inte ens rosa!!! Kunde ju inte låta den hänga kvar en gång till... Ni kanske tycker att jag är en riktig snåljåp men jag ska informera Er om att jag i de här fallen enbart är EKONOMISK!!!!!
Varför kosta på kläder för 100-tals kronor när de knappt hinner att användas och knappt slitas innan de är urväxta?? Nope, går det att fynda så är ju det superkul tycker jag och man kan köpa fler saker till samma pris!

Det är storlek 98 på jackan så jag hoppas och tror att Ida ska kunna ha den nästa senvinter/vår. Nyfiken som jag är så fick jag lov att prova den redan idag.

Armarna var jättelånga och runt om var den lite stor, men inte mycket... Den blir nog jättebra nästa vinter/vår!!

För övrigt så hade vi tänkt åka på babysim idag men lillpluttan är hostig och febrig så vi fick vackert stanna hemma och då kom två glada kusiner och deras mamma istället. Tina passade på att tvätta och städa sin bil, så hon måste ha haft jättetråkigt. Sen drog hon till och hade lite spaafton med fotbehandling; på sig själv

p:s Det är ingen turban hon har på huvudet ifall ni trodde att hon gjorde en hårinpackning på samma gång, utan det är bara hennes vardagsmössa!!

Tina och Rasmus filade sina fötter så jag hade nog kunnat fyllt upp en mjölpåse med det som låg på golvet efter dom.... någon som ska till att baka snart kanske?? Appropå baka så gjorde jag och Viktor en kladdkaka under tiden de fotbadade, kanske någon blev sugen på ett smakprov? Tyvärr finns det ingen ingrediensförteckning, hehe. Det var 3:e gången jag och Viktor bakade på lika många veckor; 3:e gången gillt?? Jag skulle inte satsa pengar på det!!!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-02-11 17:20:22

Klart man måste passa på när det e rea...håller med dig att man inte behöver köpa dyra kläder....jag köpte mkt kläder på tradera när vi väntade Jennifer...köpte en vinteroverall för 65 med frakt och den såg inte använd ut när den kom....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela