Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Swedish typing test

Publicerad 2011-08-04 16:25:31 i Allmänt,

En gammal klasskamrat hade på fejjan utmanat i ett skrivtest. Hon hade skrivit 49 ord på en minut. Åhhhh min bästa tävlingsgren här i livet. Första försöket 50 och andra 55, jag är nöjd!!

55 words

Speedtest

Eller nöjd och nöjd, de blir man väl nästan aldrig???? På det igen för nu är tävligsdjävulen i mig..........
59 words

Speed test

Jag ska ha över 60 ord i minuten innan jag ger mig för idag!! 64 words

Speed test

Det kanske kan gå att få ihop 70 ord men nu börjar det bli svettigt............ Tre försök annars släcker jag ner datorn, okej?!?!

Phu nej nu får det banne mig räcka, jag är nöjd och stolt över mina 64 ord. Undrar just hur många kalorier jag brände under den här tävligen med mig själv? 2 kanske??


Vill du också prova, det var roligt men relativt beroendeframkallande minsann. Iallafall för en skrivnörd som mig! Skriv gärna en kommentar under inlägget hur många ord just du klarade att skriva. Skrev du fler än mig så har jag att göra, för att försöka klå dig alltså.... =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela