Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Kvällen blev till kaos...

Publicerad 2011-08-16 17:20:53 i Allmänt,

Ojojoj jag som trodde att jag skulle få en lugn hemmakväll. Mellan 19-20.30 vaknade I tre gånger... Ilsknare för var gång!! Sista gången jätteledsen, då knackade det på dörren! Tina o kidsen kom med bilen som jag skulle få låna den här veckan som tack för att jag har varit o ska vara barnvakt! Jag o Ida skulle då skjutsa hem dom eftersom Ida ändå var vaken igen o det hade börjat regna. Väl hemma kom Rasse olyckligt ikläm med ringfingret i en bokfört; REJÄLT!! Det hela slutade med att Ida o Viktor stannade m Tina o jag fick det hedersfulla uppdraget att skjutsa R till akutmottagningen; i Mora. kl 22:40 kom vi fram. Det gick relativt snabbt med undersökningar o röntgen, inget var brutet. Kl 01.20 var vi hemma igen. 03:45 vaknade Ida o ville leka m sina kusiner. Vi bytte till eget rum o sessan sov då till 6.45. MammAnn är både trött å hungrig idag. Min lugna hungriga kväll slutade inte riiiiktigt som jag hade planerat och hoppats på. ;-P Doktorn var värd resan!! :-) Ja såååå trevlig var han. Inte gjorde det ont att se på honom heller var det någon som sa. Han var nästa lika snygg som Roine, men bara i närheten!! Nu ska jag städa, plocka o fixa med tvätt o sen hoppas jag att det INTE blir mer spänning än så ikväll tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela