Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Jeans storlek en mindre

Publicerad 2011-08-15 16:39:12 i Allmänt,

Det här med soppdiet är ju lovely!! 4 kilo på fem dagar.... Tog fram mina smaljeans å yes, där gled dom på!!! :-) liiiite trångt men vem har sagt att det ska va gott om plats i brallan?? Idag är det dag sex på dieten. Det är med andra ord 8 dagar kvar, känns som om det kan gå vägen den här gången. Eller; det måste gå. Har ett alldelens väldans specifikt mål!! :-) Rabarberpajen från helgens kräftskiva lockar inte ens, tror det är ett pulver hjärntvättningsmedel i shaken jag äter. Imorse kom maken hem med en trasig Dodge, eller trasig å trasig; växlarna krånglar så på fredag blir det verkstan, gissar på en saftig slutnota där. Tur jag e billig i maten just nu. Vilket regnväder det är då! En promenad ner på byn i fm och jag var mer än som en dränkt katt. Fast vad gör väl det, lite vatten skadar nog inte. Fick dock skjuts hem för nån måtta får det vara på hurtighet, även för en sån hurtbulle som mig, hahahahhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela