Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Hemma

Publicerad 2011-08-26 22:14:42 i Gastric Bypass,

Det här ätandet tar tid!!! Äta 2 dl tar ca en timme, matvila 1 timme sen är det nästa mål. Har svårt att få ihop ekvationen... Men nu är jag hemma. Ligger i sängen och blippar på min Iphone och bredvid ligger en underbar prinsessa och sussar sött! Det var inte skönt när hon använde min mage som språngbräda nyss fast nu när hon sover är det lungt o mysigt. :-) Älsklingen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela