Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Dagen op

Publicerad 2011-08-24 06:01:45 i Gastric Bypass,

Så var det snart dax! Det här gick ju snabbt. Har nu nogsamt tvagat mig från topp till tå både igår och nyss. Nu ska kusinen som härbergerat mig även skjutsa in mig till sjukhuset; så snällt.
Hemma hos kusinen härbärgeras de mest fasansfulla husdjuren du kan tänka dig, bl.a denna:

Även en mindre variant som absolut inte var liten. En fladdermus. Ja you name it och hon har eller har haft detta djur!!

Dessutom äger hon en häst som vi tittade till. Till och med jag var in i hagen, tro det eller ej. Men jag var ganska skraj, det ska jag erkänna. Ville inte gärna komma bakom och riskera en spark så här dan före dopparedan.
 

Inför operationen: Jag är inte nervös men lite illamående!?! Nåväl, nu finns ingen återvändo. Håll tummarna att kirurgen är pigg, utvilad och nykter. Jag ger ett livstecken efter operationen, ching ching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela