Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Biblioteket nästa

Publicerad 2011-08-29 08:52:04 i Allmänt,

Varför i himmelens namn ska det vara så svårt för mig att returnera böcker från biblioteket? Även när jag jobbade i samma hus kom jag in på dagen, eller oftast för sent med dem? Nu idag fick jag en påminnelse via sms att det var tre dagar kvar på de fyra böcker jag har nu!! Tack för det bibblan. Fast tro det eller ej, så var vi på väg dit med dem ändå idag.

Men dessa påminnelser från bibilotek, tandläkare, lasarett mm är ju riktigt fiffigt!!

P.s jag har uppdaterat tidigare inlägg om gastric bypass med lite mer text och några bilder för Er som är intresserade. /Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela