Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

I´M BACK!!! =)

Publicerad 2010-09-24 13:08:24 i Allmänt,

Då var vi åter från de mörka skogarna i Småland. På tre dagar hann vi med följande:
Tisdag: avresa från Vansbro 09:30, hämtade upp Anna och alla grejorna!! Åkte till Lammhult (43 mils resa), vi stannade i Mariestad för en kort mat, pink och blöjbytespaus och sedan tog vi resten av resan i ett svep!! I Lammhult bor numer kusinen Sara och hennes kille Sonnyboy.

Efter lite gott käk så tog vi en kvällspromenad i samhället!! Litet och mysigt, precis som Vansbro.

Syskonen brakskit juniores....... (*Undrar vilka seniorerna är??)

Vilken schysst lägenhet de hade då!!!!! Hur snygg som helst, kolla bara:


The king size bed.......


sminkbordet med tillhörande atteraljer var ju superdupercool! Jag skulle också kunna tänka mig ett sånt bord med sånna saker på! =)


hallen

Takkronan var ju superläcker tyckte jag

och för att inte tala om dukningen....


vardagsrummet däremot tycker jag var lite trist.......

Jag skulle personligen inte ha valt någon av möblerna eller mattorna själv, men men..........

OKEJ OKEJ, JAG BARA LJÖG: Bilderna är från en inredd lägenhet på möbelvaruhuset Svenssons i Lammhult!! De byter inredning en gång per år och just nu i år var temat: Victoria och Daniel!! Någon som gick på det lilla lilla skämtet?? Vilken affär: hur mysig och hur STOR som helst faktiskt (och dyr). Det jag hade velat haft var en sån här:

Märket är FATBOY och är som en gigantisk mysack eller vad de där påsarna hette när jag var ung.

Här ser ni Sara och Sonnys lägenhet:


Ganska lika den ovanstående lägenheten...... fast mycket mindre då ´rå.

Onsdagen tillbringade vi i Lammhult, Växjö och sedan hos kusinen Malin med familj i Ljungby. Här ser ni Marianne och Julia som håller i lilla tremänningen Ida


Nu ska jag åka ner och hämta ut en fotbädd hos Susanne Ls fotvård, men när jag kommer hem ska jag berätta vad som hände oss på hemvägen!! =) Hav tålamod mina vänner.............

Kommentarer

Postat av: En av junior brakskitarna :)

Publicerad 2010-09-27 21:10:57

Så himla klockrent! Önskar dock att åtminstone nån av de övre bilderna var sann! Den där garderoben de hade hade ju inte alls suttit fel :)



Tack för besöket! Det var mycket trevligt att ha er här!



Kram på er!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-27 22:28:52

MEN GYD!!! Vilken chock jag fick nu när jag kollade på dina bilder. JAG BOR JU OCKSÅ HÄR!!!! Sara är Annas storasyster väl? Hahaha, fan va nice!

Postat av: Ann

Publicerad 2010-09-28 23:04:23

Fult att skämta på det där sättet, men jag kunde inte låta bli.... och Tina gick ju iallafall på det med hull och hår!! Tyckte jag var grymt pinsam som skrev så där om vardagsrummet ;)



Marie: Jo Sara är Annas storasyster... Vaddå bor du i Lammhult, eller i lägenheten??

Postat av: Marie

Publicerad 2010-10-05 12:27:18

Näj, inte i lägenheten ;-) Men i Lammhult!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela