Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Syltor...

Publicerad 2010-10-27 22:51:51 i Allmänt,

Nog för att jag har hört talas om Majkens Sylta men den här har jag aldrig tidigare hört talas om......

fanns även Isterband från Lammhult, och jag som nyss var i Lammhult!! =)

Snart fyller Ida 3 månader, närmare bestämt på lördag! Därför var det dags för en liten present tyckte jag... hehe. Hon klarar ju att greppa skapligt numer och därför passade denna lilla sak bra tyckte mammAnn


Var hos pappa häromdagen och fick se detta kort på lilla Rasmus

Visst är de lika de två "dubbelkusinerna"??

Samma dag ritade Viktor en teckning åt sin moster och den här lilla fladdermusen är ju bara bedårande.


Inte lika bedårande var min hall och mitt kök idag när jag gjorde en storrensning eftersom jag köpt plastbackar för att bringa reda i oredan...!?!?!? Öh... ja ni kanske förstår vad jag menade??

Mössor, vantar, halsdukar, verktyg, tapeter, petflaskor, hängslor, badmintonracket, väskor, symaskin utan strömkabel, skor, skor och ännu mera skor. Nu är det iallafall lite bättre ordning. Jag är nu cirka 10 par skor fattigare och supernöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela