Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

SÅ VAR DET LÖRDAG IGEN

Publicerad 2010-10-09 15:07:52 i Allmänt,

OCH HÄR SATT JAG INTE OCH DEPPA......... Idag har det varit fullt spett sedan jag vaknade!! Började med att röja ihop lite i sovrummet, tog av mattorna och dammsög lite, gick ner och frostade av frysen och städade ur kylskåpet och när jag ändå var i farten så tog jag och städade i kastrullskåpet och hörnskåpet också!! Allt detta efter att ha inspirerats då Monica tittade i mina skåp igår, huga!!!!!!!!!! Dessutom har jag gjort matlådor: torsk och äggsås, så nu har Roine mat så han klarar sig i Norge en vecka till (några andra sorter fanns det sedan förut ifall det var någon som osökt tänkte på skörbjugg).

Nu städar jag resten av övervåningen till Eddie Meduza på högvolym, det går som en dans skulle jag vilja påstå!! Vart kommer alla dammråttor ifrån?? Jag begriper det inte!!

Nu ska jag dammsuga trappan, skura den och städa igenom nedre plan så gott det går i tapetseringsröran, sen borde jag spackla väggarna men det kan hända jag skjuter upp till morgondagen?? Låter det inte som om jag har haft en kanonrolig dag?? Det blir bättre, tro mig!!

Ikväll blir det tjejfest och därför har jag hyrt två Actionrullar och köpt en rulle Pringels åt Roine (som muta), så han blir nog glad när han kommer hem hoppas jag!! Han gillar för övrigt att få lite egentid med the prinsess Ida, ifall det var någon som tycker att jag är taskig som går ut på egen hand...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela