Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

NYTT

Publicerad 2010-10-21 20:17:16 i Allmänt,

Ailie kände absolut av nya muskler har jag hört ryktas ända till Långholn.......... Hehe, det hinner precis gå över tills nästa boxpass på söndag ;-)

Har Ni testat nyaste ballerinakakan?
Se hela bilden
Ballerina PEPPARKAKA
Enl. min mening var den en aning speciell! Pepparkaka och choklad, nja: fler än ett paket kommer jag "nog" inte att köpa (fast man vet ju aldrig förstås).







Dagen som gått har jag använt till att sy lite, bl.a har jag äntligen fått klar de där stolsdynorna till "minimöbelgruppen". Vissa saker tar längre tid än andra saker!! Jag fixade till ett par kuddar också, så Ida har något mjukt att luta sig mot i soffan.
  

Nu fattas bara en duk, men det får bli en annan dags projekt! När jag ändå var i "sy-tagen" idag så improviseradejag ihop en morgonrock åt Ida!! Helt på frihand och det bör tilläggas att jag INTE är någon som helst sömmerska............... Hur blev den att se ut då?? Ja här agerar Ida modell så att Ni kan få se själva hur fin hon blev i nya morgonrocken i fleece;

Finn ett (1) fel!! Ja, jag säger det OM det var någon som missade vad det kan vara..... ärmar saknas. Men erkänn att Ida ser rätt nöjd ut ändå =) Hon är ju väluppfostrad (JA REDAN)... Fast när hon trodde att vi inte såg, så lipade hon åt mig ;-)


Här kommer förresten en bild som jag utlovat för över en månad sedan: på färskpressad juice!! Fast det blir mest skum måste jag tyvärr medge

I de där finns de gott om vitaminer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela