Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Lördagskväll i Långholn´

Publicerad 2010-10-24 09:47:17 i Allmänt,

Nu har Ida blivit ännu mer bortskämd med presenter. Igår kom grannarna, familjen Norin, och Ida fick en ny favoritleksak som även hennes farfar kommer att gilla (och förmodligen även Viktor)!!!

En liten minigris!!!! =)

Ida fick även tre bodys i storlek 74, vilket hon när som helst kommer att kunna ha, verkar det som, för hon växer så det knakar....


Matilda hade även gjort ett band åt Ida och när de hade gått hem fick vi se att det låg i en hjärtformation: så gulligt.

En gång i tiden, när jag var ung (låter som det var på stenåldern!?!?!), så kunde jag också fläta dessa band men nu har jag nog fått en minnesstörning för det är totalt blankt uppe i hjärnkontoret ang. hur man gör!!!

På programmet idag står följande:
- en nödvändig och härlig dusch
- promenad med Ida för att möta Tina & grabbarna bus
- äta upp resterna från igår
- fixa lite med pojkarnas julklappar
- boxning m Ailie och ev. Elin
- nästa nödvändiga dusch
- MYSA med Ida så klart fast det gäller ju varje dag
- Ensam mamma söker
- Dax för sängen igen......... (oroa mig för Roines nattliga färd till Norge igen)

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2010-10-25 09:21:07

Man virar garnet runt alla fingrar, utom tummen, och sen drar man den ena tråden över varje finger och så håller man på tills man fått en lång "svans"! Enkelt va?! ;)

(Ser att det var svårt att förklara med ord...)hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela