Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Laxpaj och köttfärsgratäng

Publicerad 2010-10-30 12:18:35 i Allmänt,

Det blir helgens diet det!! Jag har lagtat köttfärsgratäng åt ett helt fotbollslag och så fick mitt främmande lov att ställa in........ så nu blir det till att äta så mycket som det går =)

Dessutom har jag storstädat hela huset idag. Ida mår inte så bra efter gårdagens två vaccinationssprutor så hon får hålla sig inomhus tills vidare. När hon fick sprutorna igår så grät "på riktigt" för första gången i hela sitt 3 månaders långa liv. Tårarna forsade, hon var asförb..ad och snoren skvätte!! Barnsköterskan Lisbeth låg INTE på plus, det kan jag lova, men MAMMA var populär =), gullesessan min.

Senare ikväll blir det som tidigare skrivet knytkalas hos Anki och den pajen ligger och gottar till sig inne i kylskåpet just nu, hoppas att den smakar bra nu också. Men nu ska jag gå in och trösta lilla prinsessan som inte är så glad.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-30 20:19:50

Stackars lilla Ida :(

Längtar inte tills den dagen Lovisa ska få spruta, om 1,5 vecka. Fick Ida nån feber?

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-30 22:11:34

stackars Ida.Det är inte kul för varken mor eller dotter när det är sprutdax.Man lider så med dom små.Det gör ont i både kropp o själ.Tur det går över.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-31 06:17:57

Jodå Sara hon fick feber i dagarna 2.... få se hur det är idag, söndag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela