Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Moster, missnöjd på ICA & Älgjakt............

Publicerad 2010-10-10 16:24:47 i Allmänt,

Moster Amis kom på besök idag, det var lika trevligt som alltid. På programmet nu står: boxning!! Men först ska jag lämna tillbaka de två filmerna jag "mutade" Roine med igår och sen ska jag köpa några paket BabySemp så gullungen inte blir utan mat.

Jag gick in på ICA och skulle handla Baby semp där när jag ändå skulle lämna filmerna... Men där hade de fortfarande inte fått hem barnmaten vid namn Baby semp 1!!! Jag var in för flera veckor sedan och då hade den inte heller, nej nu j...lar ska jag bojkotta ICA helt när man ändå måste åka på den bästa affären iallafall (Konsum så klart). I ilskan glömde jag att jag skulle ta ut pengar, så då for jag till bankomaten vid handelsbanken som var ur funktion!!! Tur att jag sedan fick åka på favvoaffären där jag kunde köpa barnmat OCH ta ut pengar och därefter få slå ur mig lite aggressioner på boxningen!! =)

P.s varning för älgjägare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela