Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

JAG BORDE NOG BÖRJA JOBBA IGEN..........

Publicerad 2010-10-08 22:20:00 i Allmänt,

för när jag går hemma så här verkar det bara bli fler och fler projekt!! Fast vad gör väl det?? Men jag borde ha sytt klar gardin no 2 först och främst, fast tyget ligger väl kvar och gottar till sig skulle jag tro.

Iallafall; idag vid ett svagt ögonblick (för att vara exakt: direkt efter att Roine hade rotfyllt en tand utan bedövning), så gick Roine med på att vi så småningom skulle tapetsera om i vardagsrummet!! Villkoren var att det skulle ske en måndag - onsdag (då han inte är hemma). Sedan åkte Roine till Dala-Järna och så fort han stängde dörren så ramlade första våden ned från väggen, han sa ju aldrig någonting om att själva förarbetet skulle ske en måndag, tisdag eller onsdag....

Ida var hemma med mig så hon fick sitta i babygungan, och så här roligt tyckte hon att det var:

Ännu en gång känns ord som förklarar bilden helt enkelt överflödiga............. men iallafall så somnade Ida efter en stund, jag förmodar att det var av ren uttråkning!?!

Så här ser de nya tapeterna ut


Döm om min förvåning när jag hittade flera av dessa bakom bokhyllan

Det är alltså skruvarna som köksskåpen sitter fast i och nog bör de sitta utav bara den, eftersom skruvarna kommit ut i vardagsrummet! En del av grundarbetet består alltså av att fila av skruvarna från köksinredningen, det hör nog inte till vanligheten, men vad vet jag om det?

Kommentarer

Postat av: Anna J

Publicerad 2010-10-08 22:39:36

Hej =) Den där gardinen ska vara färdig när jag kommer och ska partaya =) så jag får se hur fint det bli! 30 okt är det bokat va? ;) <3

Postat av: Ann

Publicerad 2010-10-08 23:00:15

Hej Annapanna.............. jajaja, ska försöka med det då =) Det är helt riktigt den 30 oktober du ska komma hit och slå klackarna i taket!! Me like a loooot!!!!!!!!!!!! Kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela