Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Helgen som gått...

Publicerad 2010-10-16 22:09:32 i Allmänt,

Tapeterna kom som sagt var upp igår! Tyvärr hade jag inte några passande gardiner, vilket jag trodde att jag hade!! Se själva att det blev tårta på tårta med mina bästa silvriga gardiner:

Ett par vita eller möjligen beiga gardiner passar nog bättre, så det får väl bli nästa projekt (Anna J jag har sytt klart den andra hissgardinen idag, så nu kan du komma hit och hälsa på som sagt, hihi).

Igår fredag kom Tina, Rasmus, Viktor och Riwer hit på besök och så här fint gjorde de i backen utanför huset

Alla som åkte förbi måste trott att det var väldens rajraj här uppe, och ja det var det väl kan man säga: fullt ös iallafall!! =) SEn fick de nog av mitt fejjande och tog sina cyklar och drog hem igen.

Idag lördag har vi varit i Hulån en sväng och hälsat på. Jag uppfann en ny tävling: försten upp på rundbalen!! Pojkarna slet ont, de sprang, hoppade, kom inte upp och tog omtag och gav sig INTE!

Först upp var Rasmus och att Viktor skulle komma upp var en omöjlighet trodde jag (Har visst missat att läsa Gundes bok: INGENTING ÄR OMÖJLIGT), för ett, tu tre så var även lillfisen Viktor uppe på rundbalen.


Dagens roligaste bilder blev de här bilderna som är tagna då pojkarna rörde sig:


Något som inte alla små babysar på 11 veckor har är nog en sån här:

För att förtydliga för Er som INTE kan läsa Lasse Berghagens handstil:
KRAM IDA
LASSE BERGHAGEN

=)

P.s Tack snälla moster Ailie Jennifer Hermansson, som ordnade autografen till Ida <3

Kommentarer

Postat av: Anna J

Publicerad 2010-10-17 16:55:58

Bravo =) Fan va fint ni har hemma =)

Postat av: Ann

Publicerad 2010-10-17 22:03:53

Tack för PUSHNINGEN av att sy klart gardinen Anna, jag har haft dina ord i åtanke under varje liten söm........ =)

Nej nu får det bli nästnästahelg så du kommer hit och ser hela huset live istället!!!!!! Längtar så..... Tjingeling badring som någon jag känner skulle ha skrivit ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela